Mokinių specialiųjų poreikių, pasiekimų ir pažangos vertinimas inkliuzinėje aplinkoje - https://www.european-agency.org/publications/ereports/assessment-in-inclusive-settings-key-issues-for-policy-and-practice/Assessment-LT.pdf
PRADINIO UGDYMO BENDRŲJŲ PROGRAMŲ PRITAIKYMO REKOMENDACIJOS specialiųjų poreikių mokinių kalbiniam, matematiniam ir socialiniam bei gamtamoksliniam ugdymui -
http://www.smm.lt/ugdymas/docs/specialusis/internet_pradinesBP_spec.pdf
Remiantis http://www.upc.smm.lt/suzinokime/rekomendacijos/spec.php
Pagrindinio ugdymo bendrųjų programų pritaikymo rekomendacijos specialiųjų poreikių – žemų (riboto intelekto) gebėjimų ir nežymiai sutrikusio intelekto – mokinių ugdymui
I. Įvadas
II. Metodinės rekomendacijos pagal ugdymo sritis: mokomųjų dalykų tikslai ir uždaviniai, mokinių, turinčių specialiųjų poreikių mokinių gebėjimų raida, pritaikyto turinio apimtis
Dorinis ugdymas
Kalbos
Matematika
Gamtamokslinis ugdymas
Socialinis ugdymas
Meninis ugdymas
Informacinės technologijos
Kūno kultūra
Technologijos